מערכות גילוי אש

התקנת מערכות גילוי אש

אין ספק שאחת המערכות החשובות ביותר אשר מתקינים בכל מבנה, היא המערכת לגילוי אש. בין אם מדובר בבית פרטי, בחנות או במשרד, כל מקום בו נמצאים אנשים יכולה לפרוץ שריפה אשר יכולה להוות סכנה ממשית לחיי אדם ולרכוש. התקנה של מערכות גילוי אש יכולה למנוע פגיעה של האש בזכות ההתראה המוקדמת אשר יכולה להיות קריטית מאוד באירוע של שריפה בו כל דקה משמעותית, להציל חיים ולהפחית במידה ניכרת את הפגיעה ברכוש. ישנם בשוק סוגים רבים של מערכות גילוי אש אשר פועלות בעיקרון דומה של גלאי המזהה עשן או חום, ומתריע בצורה כזאת או אחרת על חשד לשריפה.

מי יכול להתקין מערכות גילוי אש?

מאחר ומדובר במערכת אשר פעילותה התקינה יכולה להציל חיים ולמנוע נזקים גדולים בגוף וברכוש, חשוב מאוד לפנות אל חברה מקצועית ומנוסה אשר לה ניסיון רב בתחום ההתקנות של מערכות גילוי אש והנלווה, בכדי שהמערכות יעשו את עבודתם ברגע האמת ותוכלו להיות רגועים שעשיתם כל מה שביכולתם לעשות. חברת סול גרופ פתרונות תקשורת היא חברה אשר בין היתר מתמחה בהתקנת מערכות גילוי אש מסוגים שונים ועבור לקוחות אשר דורשים מערכות בסדרי גודל שונים, והיא מציעה אנשי מקצוע מנוסים שיתקינו עבורכם את המערכת בצורה המקצועית והטובה ביותר.

מערכות גילוי אש

כיצד מתבצעת התקנה של מערכות גילוי אש?

התקנה של מערכות גילוי אש אינה פשוטה ומשתנה מאוד לפי גודל המבנה וכמות הגלאים הנדרשים בכדי לכסות את כל שטח המבנה והמחיר כמובן הוא בהתאם. ניקח לדוגמא התקנה של מערכות גילוי אש עבור בית ספר שלם, מדובר על כמה עשרות גלאים ואף יותר אותם צריך להתקין בצורה שכאשר אחד הגלאים מתריע נוכל לדעת לאן לגשת מבלי להתחיל לחפש מיהו הגלאי שגרם לאזעקה. בנוסף יש להתקין אביזרי כיבוי אש, צופרים ואביזרים נוספים. ההתקנה עצמה היא תהליך שיכול לקחת זמן מה, בשלב הראשון יגיע המתקין להכין את התוכנית אשר מתאימה עבור המבנה הרצוי, ולאחר מכן תתחיל עבודת ההתקנה עצמה אשר אורכה תלוי בכמות הגלאים אותם צריך להתקין ובתנאי השטח השונים.

לקבלת פרטים / ייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם